Vi har en gruppe for slektsgransking. Den møtes siste mandag i hver måned.
Nybegynnere og erfarne slektgranskere er velkomne til å delta.
Vi hjelper nybegynnere i gang, og vi hjelper hverandre så godt det lar seg gjøre når noen står fast.
Neste gang mandag 31. august.
Møtene holdes i lagets møterom i Kirkestredet 3 fra kl. 19 og holder på et par timer.